Vyjednávání v nákupu
Datum a místo konání:
2 denní školení
Kurz je určen:
Pro pracovníky nákupu, nákupčí, referenty nákupu, manažery nákupu a pro nové pracovníky oddělení nákupu.
Cíl:
Vyjednávání je jednou z klíčových aktivit nákupčích. Projdeme jednotlivé techniky vyjednávání od definice procesu komunikace až ke cvičením pro Vaši každodenní praxi.
Program kurzu:
1. Vyjednávání v nákupu
- Funkce nákupu a nákupčího ve firmě
- Dodavatel: soupeř, oběť nebo partner?
- Třídění dodavatelů podle jejich role ve strategii nákupu a z toho plynoucí síla vyjednávací pozice
- Vyjednávání jako proces hledání společného zájmu
- Rozdíl mezi pozičním a principiálním vyjednáváním
- Zdroje síly vyjednavače – odstranění obav, trémy, nejistoty, nabytí jistoty a suverenity při vyjednávání
- Analýza potřeb a stanovení cílů před obchodním jednáním
- Fáze vyjednávání a jejich význam pro dosažení cílů
- Nutnost důsledné přípravy na jednání
- Průběh samotného vyjednávání, 3 fáze vyjednávání
- Uzavření dohody a následné kroky
- Slepé uličky ve vyjednávání
- Příčiny nedohody, odblokování zablokovaného jednání
2. Umění vyjednávat
- Naslouchání a umění klást otázky jako klíčová dovednost ve vyjednávání
- Argumentace, správná konstrukce a použití argumentů
- Námitky a jejich zvládání
- Příčiny komplikací ve vyjednávání a jak jim čelit
- Emoce ve vyjednávání, tipy k udržení emocí pod kontrolou
- Nejčastější chyby při vyjednávání
- Charakteristika dobrého a horšího vyjednavače
Metody výuky:
- Učení skrze zážitek.
- Moderovaná diskuse, modelové situace, hry, samostatné úlohy, videoanalýza.
- Kurs je velmi interaktivní a bez prostoru pro nudu
- Počet účastníků je proto omezen. (12)
U interních dvoudenních kurzů - pokročilejší techniky jsou trénovány a na případových studiích.
Časový rozvrh kurzu:
09: 00 – 17.00 Přednáška + diskuze + konzultace
Materiály:
Pracovní materiály
Zakončení kurzu:
Certifikát o absolvování.
Přednáší a konzultuje:
Certifikovaný lektor. Ing. Tomáš Raška
Praktické zkušenosti:
Než jsem se dal na dráhu nezávislého lektora, pracoval jsem 14 let v prodeji, řízení obchodu a marketingu. Všechno, o čem na seminářích mluvím, jsem měl možnost vyzkoušet si na vlastní kůži. Zkušenosti kombinuji s teoretickým zázemím, čímž vznikne prakticky využitelný a srozumitelný celek, jenž absolventům slouží k řešení konkrétních situací.
Odpovědnost - Neexistuje špatný účastník školení. Existuje pouze špatný lektor. Za výsledek svých školení nesu plnou odpovědnost a ručím za něj svým jménem.
Účastnický poplatek:
Školné a služby: 4600 Kč
21% DPH: 966 Kč
Celkem: 5566 Kč
V ceně kurzu je občerstvení a obědy.
Časový harmonogram:
Prezenze: 9:00-9:15
Program školení: 9:15-16:15
Místo realizace kurzu:
Ostrava: hotel Mercure, Českobratrska 18/1742, Ostrava, www.mercureostrava.cz
Praha: HOTEL GALERIE ROYALE****, Křižíkova 331/87, Praha - Karlín, www.galerieroyale.cz
Informace
Tel: 777 610 709, 604 729 119
Mail: inorga@inorga.eu
Galerie:
Přihlášky:
Kontaky | Obchodní podmínky | Zpracování osobních údajů