Kombinovaná nomenklatura EU, zařazování zboží do kombinované nomenklatury EU 2017
INTRASTAT - Statistika vnitrounijních obchodů aktuálně Datum a místo konání:
Kombinovaná nomenklatura EU, zařazování zboží do kombinované nomenklatury EU 2017.
INTRASTAT - Statistika vnitrounijních obchodů aktuálně
DATUM A MÍSTA KONÁNÍ:
20. 01. 2017 Praha
09. 01. 2017 Ostrava
Kombinovaná nomenklatura EU, zařazování zboží do kombinované nomenklatury EU 2017.
INTRASTAT - Statistika vnitrounijních obchodů aktuálně
Určeno pro:
Určeno pracovníkům a osobám, kteří provádí celní řízení, evidují podklady pro celní řízení, uvádí informace o kombinované nomenklatuře do firemních dokladů (např. skladové evidence, faktury apod.) sledují a provádějí statistiku vnitrounijních obchodů Intrastat, komunikují se zahraničními partnery ve věci určení správného sazebního zařazení apod.
Program:
1. Kombinovaná nomenklatura EU
- Právní úprava kombinované nomenklatury EU.
- Daňové
- Statistika - INTRASTAT/EXTRASTAT
- Celní nomenklatura zboží
- Harmonizovaný systém /HS/
- Členění harmonizovaného systému a kombinované nomenklatury EU.
(třídy, kapitoly, podkapitoly,
čísla, položky, podpoložky)
- Změny HS pro rok 2017
- Celní sazebník EU.
- Změna celního sazebníku (CS) od 1.7.2016
- Integrovaný sazebník ES = TARIC
- Uvádění KN v celních prohlášení (JSD)
- Uvádění KN v Intrastatu
- Všeobecná interpretační pravidla pro zařazování zboží.
- Postup při sazebním zařazování zboží /S.Z./
- Předpisy k S.Z.
- Závazné informace o sazebním zařazení /ZISZ/
- ZISZ – databáze EU
- Aplikace EENVS- Elektronická evidence nezávazných vyjádření
- Odpovědnost za správnost zařazení zboží, sankce.
2. INTRASTAT - Statistika vnitrounijních obchodů
- Legislativa -
- Zpravodajská jednotka a její povinnosti
- Pravidla pro vykazování, podklady k výkazům
- Aktuální změny
Metoda výuky:
Seminář s konzultací, výměna zkušeností.
Malá skupina.
Přednáší a konzultuje: JUDr. Pavel Matoušek
Specialista celního jednatelství s rozsáhlými zkušenostmi z praxe v zahraničním obchodě, INCOTERMS, obchod. smlouvy v celní problematice, osvědčený lektor a praktik.
Účastnický poplatek:
Školné a služby: 3500 Kč
21% DPH: 735 Kč
Celkem: 4235 Kč
V ceně kurzu je občerstvení a obědy.
Časový harmonogram:
Prezenze: 9:00-9:15
Program školení: 9:15-16:15
Místo realizace kurzu:
Ostrava: hotel Mercure, Českobratrska 18/1742, Ostrava, www.mercureostrava.cz
Praha: HOTEL GALERIE ROYALE****, Křižíkova 331/87, Praha - Karlín, www.galerieroyale.cz
Informace
Tel: 777 610 709, 604 729 119
Mail: inorga@inorga.eu
Galerie:
Přihlášky:
Kontaky | Obchodní podmínky | Zpracování osobních údajů